divendres, 23 d’abril del 2010

MÚSICA: "Red Bull Music Academy"

per Josep Barrado

La última edició del Sónar em va aportar grans inputs i estimuls varis que em van deixar realment alucinat. Un d’aquests inputs va ser la presa de consciència de que en el món existeixen projectes descomunals de grans marques, a les quals, de tant en tant, els hem d’agraïr algunes de les seves iniciatives. De sobte, em vaig veure atrapat per una classe magistral (diga-li seminari, workshop, traspàs de coneixement…) d’un dels productors i artistes més legendaris del hip-hop: Bomb Squad. En aquell mateix moment no tenia ni punyetera idea de qui era aquell personatge. Vaig seure a terra i vaig sumar-me a una cinquantena de persones que, bocabadats, prenien apunts i mostraven el màxim interès possible a les paraules que aquell americà pronunciava. Si senyor, em trobava enmig d’una classe magistral organitzada per la Red Bull Music Academy. Aquest és un projecte itinerant que, des de 1998, visita les ciutats més destacades del planeta per acostar els grans artistes i productors, sobretot de l’electrònica, a tots aquells fanàtics de les entranyes de la música. Per cert, Bomb Squad és el productor de Public Enemy i ha produït per a altres artistes com Ice Cube, Madonna, Michael Jackson o RUN DMC.


D’altra banda, i això és el més interessant, l’acadèmia de Red Bull és a la xarxa. A través de redbullmusicacademy.com podràs gaudir d’un arxiu de conferències gratis classificades per estil musical, amb un buscador incorporat per a trobar els teus artistes. Tot és absolutament gratuït!! Si vols escoltar els millors artistes i els estils de l’electrònica més variats i underground, escolta online Red Bull Music Academy Radio (una passada!!). Cerca els teus artistes preferits i nodreix el teu esperit musical de coneixament.
Sobren més paraules. Clicka els següents enllaços i vibra amb una nova proposta que no val res ;)

http://www.redbullmusicacademyradio.com/
http://www.redbullmusicacademy.com/

Josep Barrado

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada