dijous, 16 de juny del 2011

MÚSICA: "CULTS"

Vaig descobrir Cults farà un mes quan em preparava una llista d'Spotify per anar al Primavera Sound. En aquell moment no hi havia el cd sencer, només es podien escoltar Go Outside i Abducted, crec. Els dos grans temes que obren el seu últim disc.


Al Primavera els vaig anar a veure en directe, van fer un concert correcte, sense masses pretensions, però reconec que em van agradar molt. I per això em va encantar saber 2 dies més tard que ja podia escoltar el disc sencer a Spotify.

Cults és el disc debut homònim de la banda, de poc més de 30 minuts i amb 11 cançons que us enganxaran de mala manera. Un disc fresc, ideal per el temps que estem, ple de dolces melodies poperes que fan venir ganes de sortir, ballar i passar una bona estona. Si us agraden Best Coast o Lykke Li segur que us encantarà.

Estava escrivint la recomanació quan he vist que Pitchfork just acabava de posar el disc a la llista de Best New Albums, amb una nota de un 8,5/10. Sincerament em sembla una mica exagerat, tot i que reconec que hi ha grans temes, com You know what I mean, que em tenen totalment enamorada: And I can't sleep alone at night and you know what I mean. Pensant-ho bé, crec que no hi ha cap cançó que no m’agradi... Cosa rara, perquè tots els àlbums tenen aquella cançó que acabes passant...

Però, tot i que jo no sóc de posar notes als discs, com a molt els posaria un 7,5, perquè estic convençuda que, desgraciadament, Cults s’acabarà convertint amb un d’aquells discs que escolto 10 vegades al dia durant una setmana i que després acaba a l'oblit. Però ja hauré passat una setmana feliç i encantada de la vida!

Si aquest és el hype de l'any... Benvingut sigui, encantada d’haver-me deixat atrapar per la Secta!

Us deixo el link a Spotify, a Grooveshark (no hi ha el disc sencer) i a Myspace.

Per Sílvia Mussoll (http://www.cosesdezedka.com/)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada